dimecres, 3 de desembre del 2014
dimarts, 2 de desembre del 2014
dimecres, 8 d’octubre del 2014
dilluns, 6 d’octubre del 2014
dimecres, 24 de setembre del 2014
Benvinguts al meu blog
Benvinguts al meu blog, en el qual el dedicare exclusivament per la informatica, fet per un estudiant de 4rt d'ESO de l'escola Sant Antoni Maria Claret. Publicare diversos blocs durant aquest any, l'ultim que n'hi ha a la ESO.

Quan acabi aquest curs fare moduls d'informatica, i despres d'això m'encantaria treballar per
empreses d'informatica com Apple o bé Microsoft.
Si e elegit l'informatica com optativa es perquè m'agraden molt els ordinadors i els videojocs i com més coses s'apiga sobre el tema millor!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)