
Quan acabi aquest curs fare moduls d'informatica, i despres d'això m'encantaria treballar per
empreses d'informatica com Apple o bé Microsoft.
Si e elegit l'informatica com optativa es perquè m'agraden molt els ordinadors i els videojocs i com més coses s'apiga sobre el tema millor!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada