dimecres, 24 de setembre del 2014

Benvinguts al meu blog

Benvinguts al meu blog,  en el qual el dedicare exclusivament per la informatica, fet per un estudiant de 4rt d'ESO de l'escola Sant Antoni Maria Claret. Publicare diversos blocs durant aquest any, l'ultim que n'hi ha a la ESO. 
Quan acabi aquest curs fare moduls d'informatica, i despres d'això m'encantaria treballar per 
empreses d'informatica com Apple o bé Microsoft.
Si e elegit l'informatica com optativa es perquè m'agraden molt els ordinadors i els videojocs i com més coses s'apiga sobre el tema millor!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada